Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Αουρέλα - Ανίσχυρος Άγγελος


Την Αγγέλα  όλα αυτά τα άσχημα πράγματα που άκουγα για τον πατέρα της, της επηρέασαν σε πολύ μεγάλο βαθμό. Άρχισε να πιστεύει πως ο πατέρας της ήθελε πραγματικά να σκοτώσει εκείνο το παιδί που ήταν ακόμα νέο μόλις 15 ετών. Εγώ σαν κάποιος ανίσχυρος Άγγελος δεν μπορούσα να βοηθήσω και πάρα πολύ… Καθώς η Αγγέλα βρισκόταν στο δωμάτιό της, ακούγεται ένας ήχος. Κάποιος χτύπησε την πόρτα του δωματίου της… ήταν ο κολλητός της φίλος Μίλτος… ή τουλάχιστον από την μεριά της Αγγέλας. Ο Μίλτος την έβλεπε με κάποιον άλλο τρόπο… ήταν τσιμπημένος μαζί της εδώ και καιρό!!!  
-Αγγέλα! Μπορώ να περάσω μέσα? Ο  Μίλτος είμαι…
-Άσημε ήσυχη, δεν θέλω να δώ κανέναν.
-Σε παρακαλώ δεν θα σε ενοχλήσω! Να σε βοηθήσω θέλω…
-Εγώ δεν χρειάζομαι καμία βοήθεια. Είμαι μια χαρά.
-Αγγέλα μην είσαι τόσο πεισματάρα άσε να μπω και σου υπόσχομαι πως αν σε ενοχλώ θα φύγω…
-Καλά! Πέρασε μέσα και κλείσε την πόρτα.
Εγώ εκείνη την στιγμή ένιωσα πολύ καλά. Επιτέλους η Αγγέλα μετά από πολύ καιρό σε κάποιον θα μιλήσει. Και ποιο πολύ χαίρομαι που αυτός ο κάποιος είναι ο Μίλτος. Την Αγγέλα φαίνεται να την επηρεάζει θετικά ο Μίλτος και δίχει ποιο ήρεμη μαζί του.
-Πώς νιώθεις Αγγέλα?
Εκείνη την στιγμή, η Αγγέλα δεν είπε τίποτα παρά μόνο πείρε μία αγκαλιά τον Μίλτο και ξέσπασε στα κλάματα…  
-Ηρέμισε όλα καλά θα πάνε! Θα δεις τον μπαμπά σου θα τον αφήσουν και πάλι ελεύθερο και θα είστε πάλι όπως παλιά. Μαζί και ευτυχισμένη.
-Και εσύ πού το  ξέρεις πως πως θα τον αφήσουν ελεύθερο και δεν θα τον αφήσουν για πάντα μέσα στην φυλακή και έτσι δεν θα τον ξαναδούμε πια ποτέ πια.
-Το ξέρω όπως το ξέρουν και πολύ άλλοι πως θα βγει από την φυλακή γιατί ο μπαμπάς σου είναι αθώος. Δεν ήθελε να σκοτώσει εκείνο το αγόρι. Ήτανε ένα ατύχημα δεν το ήθελε φυσικά…
-Μίλτο, εγώ τον αγαπάω τον μπαμπά μου και δεν θέλω να μείνει για πάντα μέσα στην φυλακή. Και πιστεύω πως θα βγει και α είναι πάλι κοντά μας.
-Εστί μπράβο! Χαμογέλα λίγο!!!
-Σε ευχαριστώ για όλα Μίλτο που είσαι εδώ κοντά μου. Να ξέρεις πως  η παρουσία σου μου κάνει πολύ καλό.
-Αγγέλα! Τι θα έλεγες να πηγαίναμε  μια μία βόλτα έξω? Για να πάρουμε λίγο καθαρό αέρα, θα σου κάνει πολύ καλό.
-Ναι, θα μου άρεσε πολύ. Να πηγαίναμε μία βόλτα μαζί.
Έστι τα δύο τα παιδιά βγήκαν και πήγαν μία βόλτα. Περνούσανε πολύ ωραία μαζί φαινότανε πολύ ευτυχισμένη… Όταν ο Μίλτος πήγε την Αγγέλα στο σπίτι της η μαμά της, της είπε κάποια πολύ ευχάριστα νέα..
Με τα οποία η Αγγέλα πείρε μία πολύ μεγάλη χαρά. Η μαμά της, της ανακοίνωσε πως τελικά ο πατέρας της θα έβγαινε από την φυλακή και πως θα γυρνούσε και πάλι στο σπίτι τους και πως θα ήτανε πάλι όλοι μαζί και ευτυχισμένοι όπως ήτανε και παλιά… Η Αγγέλα μόλις το άκουσε άρχισε να χοροπηδάει από την χαρά της. Βέβαια χωρικέ πολύ. Και αμέσως ανέβηκε επάνω στο δωμάτιό της και πήρε αμέσως  τηλέφωνο τον Μίλτο για να το ανακοινώσει τα ευχάριστα νέα που αφορούσανε τον μπαμπά της. Ο Μίλτος μόλις το άκουσε χάρηκε και αυτός πάρα πολύ για την Αγγέλα. Την επόμενη μέρα το πρωί όταν η Αγγέλα ξύπνησε βρήκε τον μπαμπά της στο σπίτι. Τον πείρε μία πολύ σφιχτή αγκαλιά και του  είπε πως τον αγαπάει πολύ. Ο μπαμπάς της την αγκάλιασε και αυτός πολύ σφιχτά  και της είπε πως της είχε λείψει πολύ…
Μετά κάθισαν να φάνε για μεσημεριανό όλοι μαζί γεμάτη γέλια και χαρές… Ο μπαμπάς της Αγγέλας την κοίταξε και της είπε:
-Αγγέλα, σου έχω και μία έκπληξη.
-Τι είναι μπαμπά?
-Σου πείρα ένα μικρό δώρο και ήθελα να σου το δώσω, ελπίζω να σου αρέσει και να μην χρειαστεί να το αλλάξεις.
-Ότι και να είναι μπαμπάκα μου θα μου αρέσει πολύ. Γιατί θα είναι δικό σου δώρο.
-Ορίστε λοιπόν άνοιξε το δώρο σου!
-Ανυπομονώ να δώ τι είναι.
-Άνοιξε το και μην καθυστερείς.
-Μπαμπά είναι υπέροχο σε ευχαριστώ πολύ. Μου Αρέσει πάρα πολύ…
Εγώ όταν είδα την Αγγέλα τόσο ευτυχισμένη χάρηκα πάρα πολύ. Βρήκε πάλι τον εαυτό της .
Και ήταν χαρούμενη και ευτυχισμένη με την οικογένειά της. Δεν φανταζόταν όμως την μεγάλη έκπληξη που την περίμενε την επόμενη ημέρα…
Την ίδια μέρα το βράδυ την πείρε τηλέφωνο ο Μίλτος και της είπε πως ήθελε να της ανακοινώσει κάτι πολύ σημαντικό και πως ήταν επίσης και πολύ σοβαρό. Η Αγγέλα δεν κατάλαβε τι ήθελε να της πει ο Μίλτος, απλός περίμενε με πολύ αγωνία την επόμενη μέρα για να ακούσει τι ήθελε να της πει ο Μίλτος… Έφτασε λοιπόν εκείνη μέρα
Που τόσο ήθελαν και οι δύο. Χωρίς βέβαια η Αγγέλα  να ξέρει τι θα της έλεγε ο Μίλτος..
-Λοιπόν Αγγέλα ήρθες τελικά!
-Και γιατί να μην ερχόμουν δηλαδή?
-Κοίτα αυτό που θέλω να σου πω είναι λίγο δύσκολο αλλά το πείρα απόφαση και δε μπορώ να περιμένω άλλο.
-Άντε, λοιπόν πες το!!!
-Αγγέλα ,…αυτό που ήθελα να σου πω είναι πώς… εδώ και καιρό, δηλαδή από την πρώτη στιγμή που σε είδα μου άρεσες. Και χωρίς καν να το καταλάβω σε έχω ερωτευτεί πολύ και θέλω να σου ζητήσω να γίνεις το κορίτσι μου…
- Μίλτο… πραγματικά δεν ξέρω τι να σου πω. Μου ήρθε κάπως απότομο.
- Κοίτα Αγγέλα δεν θέλω να μου απαντήσεις τώρα. Απλός θέλω να σκεφτείς αυτά που σου είπα και να μου απαντήσεις αργότερα.
Μόλις πέρασαν λίγες μέρες χωρίς να δει ο ένας τον άλλον, η Αγγέλα κατάλαβε πως και αυτήν ήταν ερωτευμένη με τον Μίλτο. Τον πείρε τηλέφωνο και του ζήτησε να βρεθούνε. βρεθήκαν τα είπαν και ξεκαθάρισαν τα πράγματα μεταξύ τους. Τελικά τα έφτιαξαν και ήταν ένα πολύ όμορφο ζευγάρι. Η Αγγέλα ήταν πλέον το ποιο ευτυχισμένο κορίτσι στον κόσμο. Αφού ήταν με όλους τους ανθρώπους που αγαπούσε και την έκαναν ευτηχισμένη.

1 σχόλιο:

  1. Άλλο ένα happy end. Νομίζω ότι το έχουμε όλοι ανάγκη -ειδικά οι νέοι- και για αυτό οι περισσότεροι μαθητές το επέλεξαν.
    Όπως όμως ξαναείπα, δυστυχώς στην αληθινή ζωή δεν είναι πάντα έτσι - ούτε και στα μυθιστορήματα βέβαια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή