Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Αναστασία (Γυμνάσιο) - Ανίσχυρος Άγγελος


Βγαίνει στον δρόμο…
Η Αγγέλα αποφασίζει να πάει στην διεύθυνση που έγραφε το χαρτί το οποίο είχε αφήσει ο νονός της Αγγέλας επάνω στο κομοδίνο το προηγούμενο βράδυ. Όταν έφτασε βρέθηκε μπροστά στο σπίτι του Τάσου. Χτυπάει την πόρτα και της ανοίγει ο πατέρας του Τάσου που ήταν και αυτός αστυνομικός όπως και ο νονός της .
-Γεια σας μου έχουν πει να έρθω σε αυτή τη διεύθυνση, αλλά δεν μου έχουν πει γιατί να έρθω εδώ.
-Η Αγγέλα είσαι;
-Ναι εγώ είμαι!
-Α, πέρνα μέσα είναι και ο νονός σου μέσα δουλεύουμε μαζί, είμαι και εγώ αστυνομικός.
Μόλις μπήκε η Αγγέλα μέσα είδε τον νονό της και τον Τάσο να κάθονται μαζί. Αμέσως μετά ρώτησε τον νονό της γιατί της είπε να πάει εκεί και αυτός της απάντησε.
-Θα σου πω αργότερα γιατί σου είπα να έρθεις εδώ. Τώρα θα ήθελα να φύγετε για λίγο επειδή θέλουμε να συζητήσουμε  κάτι πολύ σημαντικό.
Καθώς έβγαιναν από το σπίτι η Αγγέλα είδε μια φωτογραφία του Τάσου μαζί με ένα άλλο παιδί που έμοιαζε πάρα πολύ με εκείνο το παιδί που έβλεπε στο μετρό δηλαδή με το αγόρι που σκοτώθηκε. Ήθελε να ρωτήσει τον Τάσο ποιος ήταν εκείνος αλλά δεν είπε τίποτα. Την επόμενη μέρα πήγε  ξανά με τον νονό της σ’ εκείνο το σπίτι και ήταν πολύ περίεργη να μάθει γιατί πήγαινε εκεί και ποιο ήταν εκείνο το παιδί στην φωτογραφία. Τελικά πήρε την απόφαση να ρωτήσει τον Τάσο με ποιόν ήταν στην φωτογραφία και αυτός της είπε συγκινημένος.
-Εεε … αυτός  στην φωτογραφία είναι ο αδερφός μου.
Η Αγγέλα παραξενεύτηκε και σκέφτηκε πως αυτό το παιδί που έβλεπε στο μετρό τόσο καιρό ήταν ο αδερφός ενός φίλου της και αυτή δεν το ήξερε. Όμως  δεν είπε στον Τάσο ότι έβλεπε τον αδερφό του τόσο καιρό, αλλά τον ρώτησε…
-Δεν τον έχω δει ποτέ αλλά μου φαίνεται γνωστός! Που είναι τώρα;
Ο Τάσος αποφάσισε πως θα έπρεπε να της πει την αλήθεια για τον αδερφό του. Έτσι λοιπόν της είπε…
-Λοιπόν… ο αδερφός μου ξέρεις είναι το παιδί που σκοτώθηκε…
Η Αγγέλα πλέον σιγουρεύτηκε  πως τελικά αυτό το παιδί ήταν εκείνος που έβλεπε κάθε φορά στο μετρό και του απάντησε κλαίγοντας..
-Α, δεν το ήξερα πως ήταν ο αδερφός σου και δεν μου το είχες πει ποτέ.
Η Αγγέλα όμως αποφάσισε και αυτή να του πει την αλήθεια πως είχε δει πολλές φορές τον αδερφό του στο μετρό και όταν του το είπε ο Τάσος της απάντησε.
-Το ξέρω. Ο αδερφός μου, μου είχε πει πως του άρεσες όμως δεν ήξερε πώς να σου το πει και αφού ήξερε ότι θα σε ξαναδεί εκεί ήθελε να σου πει την αλήθεια αλλά δεν πρόλαβε γιατί σκοτώθηκε…

1 σχόλιο:

  1. Πολύ μυθιστορηματικό το τέλος.
    Τελικά κάθε μαθητής δίνει το δικό του τέλος. Αυτή είναι η ομορφιά του εγχειρήματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή