Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Αναστασία (Γυμνάσιο) - Η Κωνσταντίνα και οι αράχνες της


Η  Κωνσταντίνα  μόλις  έμαθε  γιατί  βρισκόταν  σε αυτή  την  κατάσταση  τόσο  καιρό  θύμωσε  με  εκείνο το  αγόρι  που  της  έδινε αυτά  τα χάπια  και  της  έλεγε ψέματα ότι  της κάνουν  καλό. Όταν  τον  είδε  την  επόμενη μέρα, αυτός  της  έδωσε και άλλα  χάπια, τότε η Κωνσταντίνα  του είπε
-Γιατί  δεν  μου είπες  την  αλήθεια  για  αυτά τα  χάπια  και  έλεγες  πως  θα μου  κάνουν  καλό;
-Αφού  όταν  έπαιρνες  αυτά  τα  χάπια  μετά αισθανόσουν  πολύ  καλύτερα!
-Ναι  αλλά  εγώ  πίστευα  πως θα με βοηθούσες   με  έναν  καλό  τρόπο, σε εμπιστεύτηκα  και  εσύ  προσπάθησες  να  με καταστρέψεις  με τον χειρότερο τρόπο.
Μετά από αυτό η Κωνσταντίνα όταν πήγε σπίτι είπε στην γιαγιά της, συνειδητοποίησε πως η γιαγιά της, της έκανε παρατηρήσεις επειδή νοιαζόταν  γι’ αυτή. Τότε η Κωνσταντίνα της είπε
-Συγνώμη που δεν σε άκουγα τόσο καιρό. Εσύ ήθελες πάντα το καλό μου και προσπαθούσες να με προστατέψεις  όμως εγώ πίστευα πως το έκανες επίτηδες γιατί δεν με συμπάθησες ποτέ.
Έπειτα  από λίγο καιρό η Κωνσταντίνα αποφάσισε πως θέλει να πάει στην Γερμανία που ζούσαν  οι γονείς της. Μόλις έμαθαν τι είχε συμβεί στην κόρη τους αποφάσισαν και οι δύο πως πρέπει να είναι και πάλι μαζί για χάρη της κόρης τους.

1 σχόλιο:

  1. Όπως κι άλλοι μαθητές, έτσι και η Αναστασία, "εδειξε" το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσει η Κωνσταντίνα. Το ίδιο έκανε άλλωστε και η Άλκη Ζέη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή